joi, 3 septembrie 2009

Cocalarul la film - Ep.1 ( la Titanic )

EL:
- haidi fa! ( facandu-si loc printre randuri )
- vino fa aicisea sa nu mai deranjam oamenii astia! ( ea cu posetuta pe bratul stang, la cot )
- treci fa incoa, unde te duci? fa! ( ridicand palma la ea ), ne ia garda pe amandoi, treci aicisia cand iti spun! ( facand un semn cu degetul spre picioarele lui, semn sa vina imediat )
- iti place sharmanto? ( molfaind o guma si tinand o mana in sold )te-am adus la titanic fa ( zambind la ea ). am auzit ca dan bursuc a lucrat la soundtrack. a colaborat cu ţelina dihor aia.
El s-a asezat pe un scaun stanga ei.

EA:
-Iubi ( dandu-si cu ruj la bot ), da-ti ochelarii jos ca nu e soare.
EL: - ( uitandu-se lung la o gagica care trecea in partea opusa ei, zambind si nu prea bagand-o in seama ) - Lasa fa, ca pa tine nu ochelarii mei te intereseaza. Uita-te acolo floarea vietii mele, asta e film de gen romantism.
INCEPE FILMUL:
EL: - Fah!! ( punandu-si ochelarii pe frunte si uitandu-se imediat la ea )
-Dă ce fă, dă ce? ( luand-o la palme )
- Am venit si noi ca oamenii la film de cultura si mi-o arata pa baba asta...
- Cu ce ti-am gresit eu tie fa? ( ea, incepand sa planga ) Zi!! ( ridicand palma la ea si ea ferindu-se )
- Eu muncesc ca prostu' toata ziua sa te aduc pa tine la film si tu esti asa de proasta incat nu stii ce film sa alegi... Iti place fa, iti place? Acum beleste ochii aia acolo ca te-te-te-te incing!
- Intelegi ceva? ( rastindu-se la ea )
- O vezi pe aia ce loiala e? Asa sa faci si tu ( razand la ea si bagand o mana de popcorn in gura, vorbind cu gura plina.
- ( razand cu gura plina de popcorn, neputand sa se stapaneasca pe scaun ) Ia uiteeee!!
- L-a luat garda fa p-ala!
- Daca nu esti joviala, asa o sa ne ia si pe noi.
- Il vezi fa cum se chinuie ala legat cu catuse? Il vezi? ( luand-o de cap si aratandu-i cu degetul )
- Te-ai dus partenere ( tipand cu voce tare si punandu-se in genunchi pe scaun, uitandu-se la toata lumea din spate )
- 112 politia in actiune ( razand isteric )
- Uite, uite!!
Usa de la cinema se deschide larg. Doi barbati cu 3 cefe vin si il iau de brat de stimabilul domn.
- Ce-am facut sefu? Nu dadea cu bulanu!
- Fa, m-ai adus la film ca sa ma ia gaborii?

Gaborii: - Va rugam frumos sa parasiti incinta acestei sali imediat.

El: - Nu ma ridic sa moara familia mea. Sa mi se inclesteze dintii in gura daca ma ridic ( prinzandu-se cu mainile pe scaun )
- N-am pacatuit toata viata mea ( punandu-si mana pe crucea de la gat ) si acuma sa ma ia garda?
Gaborii: - Va rugam frumos sa va linistiti!

El: - Da ia mana dă pă mine ( scuturand mana ca si cand ar fi vrut sa scape de vreun virus, un gandac, un jeg )
- Stau linistit, nu tipa ca ma doare capu'
Indivizii pleaca

El: - Ai vazut ce-ai facut? ( catre pitzipoanca ) Numai in belele ma bagi.

Uitandu-se in stanga si dreapta plictisit, desfacand picioarele si scuipand printre ele, ii trece prin gand, daca tot era intuneric, sa-si "faca de cap".

El: - Ia uite fah! ( tipand in gura mare ) Asta era fa panza aia de bumbac? ( Punand mana in locul in care era proiectat filmul.
Scotand cutitul din buzunar ( de altfel, un accesoriu util ) a incercat sa taie panza. Nu a reusit
A decis ca ar fi bine sa ia loc.
Mai sta putin, dupa care mai analizeaza putin locul si incepe:
El: - Ce are fa Caprio asta si n-am io? ( facand gesturi cu mana spre el, tinandu-si o mana in deasupra genunchiului si uitandu-se la ea care era bagata adanc in scaun si bosumflata
- Esplica si mie!
- Daca vreau te ingrop in bani si pa tine, si pa ma-ta, iti dau sa mananci, te duc la Paris. Ce are el si n-am io?
- E urat fah...( scarpinandu-se pe spate si uitandu-se la ea, incercand sa o convinga )
- Tu nu vezi ce glume face ăsta? Ca se îneaca, caterinca, alea-alea ( sugandu-si dintii )
mai trec cateva minute...

- hauardeles, masterlando spra ghitonie sarmaco dilantu pasinechea ( aruncandu-si ochelarii )
- moare fa, moare!
- sa moara, cu mor si io dupa tine
- ia uite, el moare de-adevaratelea fah ( pentru un moment considerandu-se mai superior )
intorcandu-se cu spatele spre film si tipand in gura mare:
El: - vedeti ma? v-am spus io. io cand ma jur pe cruce, ma jur. na ca o vedem si p-asta! ( fiind satisfacut )
- aoloo, moare copii. sa rastoarna vaporu' ( luand-o pe ea de haine si tragand-o tare si imbrancind-o, punandu-si mainile la gura si urcandu-se cu picioarele pe scaun.
- vezi fah?
- las' sa vezi, ca pana maine nu mai ai ce vedea. nu mai vezi tu soarele fah inca o data dupa ce figuri ai in tine...
- cadeeeeee. sa moara copii de ai mei.
intorcandu-se si intreband lumea:
El: - a murit si caprio? caprio? unde e baaaa caprio?
In acest moment al filmului mai era un sfert de sala plina.
- uite-l pa saracu om, e pa gheataaaa
- nu muri caprio!
- asa fah, du-te la el ca el e pa moarte si tu te dai pa langa el.
-vezi fah cum fac americancii?
-e vreo casa da pariuri p-aicea? pun pariu pe 10000 ca nu moare caprio. care pune ba mai mult?
-haideti ba la barbut!
-ai ceva de obiectat fah?
Ea: - pai...dar tu de c....
El: - lasa fah ca n-ai nimic ( dandu-i o palma pa spinare )
- Ba, moare caprio?
Intra gaborii din nou in sala
El: - aoleu fa, ascunde fa marfa ( din instict )
Ea: - care marfa iubi?
El: - Ce caterinca e pa tine, te incing cu doua perechi de palme una-doua...
- Bag-o repede in buzunar!
- Ce face sefu?? ( zambind )
Luat de maini si dat afara
El: ia mana da pa mine, eu sunt neam cu sorbitura!
Acum, el a ramas fara casa, fara bani, fara nimic.
Inca mai poate fi vazut la plaza cerand impresii despre titanic, intreband isteric ce s-a intamplat cu caprio.










2 comentarii: